Žaidimų kūrėjai prieš DI triukšmą: kaip išlikti matomiems globalioje rinkoje?
Šiandien nauji kompiuteriniai ir mobilieji žaidimai keliauja tiesiai į globalią rinką, kur yra pasiekiami milijonams vartotojų visame pasaulyje. Tai – ir neribotos galimybės, ir rimtas iššūkis kūrėjams, bandantiems atrasti savo auditoriją. Kaip būti pastebėtiems tarp šimtų žaidimų, kasdien pasirodančių rinkoje?
Apie tai šį šeštadienį diskutuos vienų sėkmingiausių Lietuvos žaidimų kūrėjų atstovai. Gegužės 24 d. Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultetas organizuoja diskusiją „Komunikacija žaidimų industrijoje: kaip nepaskęsti globalioje rinkoje?“, kuri vyks didžiausio popkultūros renginio Baltijos šalyse „Comic Con Baltics“ metu.

„Tag of Joy“ nuotrauka




