Šiuo metu aktualūs darbo ir praktikos pasiūlymai, konkursai
MURMURS ieško savanorių
Skelbimo data: 2025-11-25
MURMURS (tai - naujas What's Next in Music? pavadinimas) konferencijos /
festivalio, ieško savanorių (konferencija vyks vasario 26-27 d. Litexpo
rūmų Amfiteatro salėje (Muzikos salės erdvėse) (nuo 11:00 iki 17:00).
Ieškome:
- savanorių kurie galėtų pasirūpinti dalyvių pasitikimu, registracija, mikrofono padavimu
klausiantiesiems, pasirūpinti, kad pranešėjams laiku būtų pateiktas
vanduo.
- host'ų, kurie pasitiktų / lydėtų užsieniečius konferencijos delegatus
ir festivalio grupes vasario 26-27 d. (pasitikimas oro uoste,
palydėjimas į viešbutį/konferencijos/koncertų vietą).
- savanorių, prižiūrinčių patekimą į festivalį (bilietavimas).
Festivalis vyks klube "Kablys" vasario 26-27 d. 19:00-24:00.
Svarbios geros anglų kalbos žinios.
Susidomėjusius prašome kreiptis:
Rietavo savivaldybės kultūros centras ieško garso ir vaizdo operatoriaus (-ės)
Skelbimo data: 2025-11-24
Pareigybės lygis – B.
Koeficientas – 0,89 (1589,01 Eur. neatskaičius mokesčių). Darbo krūvis – 1,0 etato.
Darbo savaitė – 40 val.
Darbo vieta – Parko g. 5, Rietavas.
Specialūs reikalavimai kandidatui:
- Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą.
- Turėti ne mažesnę kaip 2 metų panašaus darbo patirtį.
- Išmanyti garso paleidimo, šviesos įjungimo/ išjungimo ir įrašymo įrangos technologijose, nebijoti aukščio ir mokėti tinkamai elgtis su elektra, išmanyti garso ir šviesos technikos techninius parametrus, prietaisų laidų ir kabelių jungimo būdus bei kūrybiško aparatūros pritaikymo įvairiose salėse, lauko renginiuose galimybes.
- Gebėti puikiai dirbti kompiuteriu, kompiuterinėmis programomis, garso, šviesos aparatūra.
- Gebėti administruoti interneto svetainę.
- Mokėti sklandžiai, taisyklinga lietuvių kalba dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
- Turėti organizacinių gebėjimų, gebėti dirbti komandoje.
- Sugebėti savarankiškai atlikti pavestą darbą.
- Gerai mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų).
- Laikytis kultūros įstaigų darbuotojų profesinės veiklos ir etikos taisyklių.
Privalumai
- Turėti ne mažesnę kaip 2 metų panašaus darbo patirtį.
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Pretendentas privalo pateikti:
Gyvenimo aprašymą – nurodyti vardą, pavardę, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes).
Gyvenimo aprašymą siųsti el. paštu: arba paštu – Parko g. 5, LT 90311 Rietavas.
Dokumentai priimami iki 2025–11–28 (įskaitytinai).
Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).
Rietavo savivaldybės kultūros centras ieško kultūrinės veiklos administratoriaus (-ės)
Skelbimo data: 2025-11-24
Pareigybės lygis – A2.
Koeficientas – 0,88 (785,58 Eur. neatskaičius mokesčių). Darbo krūvis – 0,5 etato.
Darbo savaitė – 20 val.
Darbo vieta – Parko g. 5, Rietavas.
Specialūs reikalavimai kandidatui:
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- privalo puikiai mokėti valstybinę kalbą, išmanyti raštvedybos pagrindus, mokėti dirbti naujomis ryšių ir kitomis organizacinės technikos priemonėmis, žinoti dokumentų rengimo principus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- puikiai mokėti užsienio kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų);
- mokėti valdyti, kaupti, sistemingai apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti rašyti projektus, teikti paraiškas;
- gebėti dirbti MS Office programiniu paketu, naudotis kopijavimo ir kita organizacine technika, interneto naršyklėms, elektroniniu paštu;
- norėti dirbti, būti atsakingam, pareigingam, iniciatyviam, kūrybiškam, komunikabiliam, gebėti savarankiškai dirbi, atlikti pavestas užduotis;
- žinoti pagrindinius bendravimo ir bendradarbiavimo principus bei etikos normas, gebėti bendradarbiauti su Centro ir kitų įstaigų darbuotojais būtinais funkcijoms atlikti klausimais;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, LR Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų tvarkymą, jų rengimą, personalo, kultūrinio darbo administravimą, darbo teisės pagrindus, Centro veiklą reglamentuojančiais teisės aktais ir gebėti juos pritaikyti praktikoje.
- būti pareigingam, atsakingam, sąžiningam, tvarkingam, drausmingam, kultūringam, komunikabiliam, nepriekaištingos reputacijos.
Privalumai
- Turėti ne mažesnę kaip 1 metų panašaus darbo patirtį.
- Projektinė darbo patirtis.
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Pretendentas privalo pateikti:
Gyvenimo aprašymą – nurodyti vardą, pavardę, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes).
Gyvenimo aprašymą siųsti el. paštu: arba paštu – Parko g. 5, LT 90311 Rietavas.
Dokumentai priimami iki 2025–12–02 (įskaitytinai).
Pretendentų atrankos būdas – testas žodžiu (pokalbis).
Praktika „Lietuva 2050“ komandoje
Skelbimo data: 2025-11-11
Išsibandykite valstybės tarnautojo batus prisijungdami prie Vyriausybės kanceliarijos komandos! Kviečiame pagrindinių ar vientisųjų studijų programos studentus, baigusius ne mažiau kaip tris studijų kursus, taip pat magistrantūros studentus atlikti praktiką Lietuvos ateities vizijos „Lietuva 2050“ komandoje ir per 3 mėnesių laikotarpį susipažinti su aukščiausio lygmens valstybės strateginio dokumento įgyvendinimo užkulisiais bei įgyti naudingų praktinių įgūdžių. Kviečiame išbandyti jėgas viešosios politikos analizės ir / ar komunikacijos srityse.
KOKIOS UŽDUOTYS LAUKIA?
Viešosios politikos analizė:
- Asistuoti analizuojant skirtingas viešosios politikos sritis (socialinis atsparumas, viešasis valdymas, migracija, šeimos politika, visuotinė gynyba).
- Atlikti Lietuvos ir / ar užsienio mokslinės, ekspertinės literatūros analizę.
Tinklalapio ir socialinių tinklų paskyrų administravimas:
- Planuoti ir įgyvendinti socialinių tinklų turinio strategiją.
- Kurti įtraukų tekstinį ir vizualinį turinį apie projektą „Lietuva 2050“ Facebook ir LinkedIn paskyroms.
- Analizuoti duomenis, vykdyti auditorijos stebėseną, teikti pasiūlymus.
- Kelti naujienas ir kitą aktualią informaciją į „Lietuva 2050“ polapį svetainėje.
- Rengti kasmėnesinius naujienlaiškius.
Tekstų rašymas ir renginių organizavimas:
- Rengti pranešimus, komentarus, interviu žiniasklaidai.
- Transkribuoti garso įrašus, apdoroti ir apibendrinti informaciją.
- Generuoti idėjas visuomenės įtraukimui, komunikacinėms kampanijoms, ieškoti kūrybinių sprendimų.
- Asistuoti organizuojant renginius.
TIKIMĖS, KAD:
- Jūsų studijų ar praktinės veiklos metu sukauptos žinios atitinka Lietuvos ateities vizijos „Lietuva 2050“ analitinių ar komunikacijos užduočių pobūdį.
- Esate motyvuotas, atsakingas, organizuotas, komunikabilus ir iniciatyvus.
KODĖL PAS MUS?
- Susipažinsite su Vyriausybės kanceliarijos veikla, struktūra, tikslais ir funkcijomis, papildysite teorines žinias apie valstybės tarnybą.
- Įgysite praktinių žinių ir įgūdžių viešosios politikos analizės, komunikacijos srityse, projektų valdyme ir socialinių tinklų administravime.
- Turėsite visas galimybes realizuoti savo idėjas ir iš arti stebėti Lietuvos ateities vizijos „Lietuva 2050“ įgyvendinimo procesą.
Lauksime Jūsų CV ir trumpo motyvacinio laiško el. paštu iki lapkričio 28 d.
Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) ieško praktikanto (-ės) komunikacijos srityje
Skelbimo data: 2025-10-29
Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) – pagrindinė Lietuvos kibernetinio saugumo institucija, siekianti įkvėpti ir įgalinti Lietuvos žmones bei organizacijas apsaugoti savo informaciją, paslaugas ir turtą nuo kibernetinių grėsmių. Šiuo metu NKSC Partnerysčių koordinavimo skyrius Vilniuje ieško praktikanto (-ės) atlikti savanorišką arba mokomąją praktiką komunikacijos srityje!
Tavo užduotys:
- Prisidėti rengiant vidinės ir išorinės komunikacijos pranešimus;
- Kurti vizualus vidinei bei išorinei NKSC komunikacijai (pvz. Canva, reels);
- Prisidėti prie vidinių iniciatyvų ir renginių organizavimo;
- Prisidėti prie viešųjų pirkimų dokumentacijos, susijusios su komunikacijos poreikiais, rengimo;
- Vykdyti vidinės bei išorinės komunikacijos analizę, teikti ataskaitas, siūlyti patobulinimus;
- Atrasti kaip žodžiai, veiksmai ir vertybės kuria stiprią įstaigos bendruomenę.
Tikimės, kad:
- Studijuoji aukštojoje mokykloje ir esi baigęs (-usi) ne mažiau kaip 2 bakalauro studijų programos kursus komunikacijos srityje;
- Sklandžiai reiški mintis raštu, žodžiu, o galbūt net gebi pasitelkti vizualizacijas;
- Esi atsakingas (-a) bei smalsus (-i);
- Tau artimos šios vertybės: atsakomybė, profesionalumas, bendradarbiavimas, pagarba.
Mes siūlome:
- Galimybę prisidėti stiprinant Lietuvos kibernetinį saugumą;
- Atvirą idėjoms praktikos aplinką;
- Draugišką ir palaikančią komandą, pasiruošusią pasidalinti savo žiniomis;
- Galimybę lanksčiai derinti praktiką su studijomis.
Galima praktikos trukmė nuo 1 iki 6 mėnesių priklausomai nuo praktikos pobūdžio (savanoriška ar mokomoji).
Susidomėjusius kviečiame teikti savo CV iki 2025 m. lapkričio 7 d. Atranka pradedama vykdyti iš karto ir, radus tinkamą kandidatą (-ę), gali būti baigta nesulaukus skelbimo galiojimo pabaigos.
Kontaktinis asmuo pasiteiravimui: Partnerysčių koordinavimo skyriaus vedėja Asta Rubežė ().
Susieksime tik su atrinktais kandidatais.
Advokatų profesinė bendrija GASPARKĖ ieško praktikantų
Skelbimo data: 2025-10-28
Advokatų profesinė bendrija GASPARKĖ teikia teisines paslaugas kompleksiniuose sudėtinguose verslo ginčuose, taip pat konsultuoja įmones kasdieniniais verslo klausimais.
Šiuo metu ieškome praktikantų, kurie norėtų įgyti praktinės patirties ir prisidėti prie mūsų komandos veiklos.
Praktikos metu turėsite galimybę įvairiapusiškai tobulėti:
- Dalyvauti kontoros komunikacijos kūrime, kurio metu galėsite jaustis kaip savarankiški specialistai – tiesiogiai bendrausite su kontoros steigėja ir praktiškai pritaikysite universitete įgytas žinias.
- Prisidėti prie naujo Lietuvoje leidinio kūrimo teisine tematika.
- Stebėti ir analizuoti bylas dėl visuomenės informavimo priemonių paskleistos tikrovės neatitinkančios informacijos panaikinimo (šiuo metu kontora atstovauja klientą tokioje byloje).
Siūlome:
- Lankstų praktikos grafiką, derinamą su studijomis.
- Galimybę praktikuotis nuotoliniu būdu arba ofise J. Jasinskio g., Vilniuje (dirbti kartu ofise visada smagiau! :) ).
- Įvairiapusę patirtį, kuri tikrai pravers ateityje – ne tik stebėsite vidinę advokatų veiklą, bet ir aktyviai prisidėsite skirtingais aspektais: kursite ir vystysite kontoros komunikaciją, stebėsite, kaip nagrinėjami ginčai su visuomenės informavimo priemonėmis, o savo mintimis, žiniomis ir iniciatyva galėsite prisidėti prie naujo leidinio kūrimo.
Jei siekiate praktikos, kurioje galėsite aktyviai dalyvauti realiose veiklose, pritaikyti įgytas žinias ir prisidėti prie advokatų profesinės bendrijos komunikacijos kūrimo, laukiame jūsų trumpo prisistatymo el. paštu: .
Mediacijos centras „In pace“ ieško praktikantų
Skelbimo data: 2025-10-15
Kviečiame tapti komunikacijos savanoriu!
(ieškome kelių žmonių)
📍 Kur? Vilniaus arkivyskupijos Caritas Mediacijos centras „In pace“.
🕒 Kada? Lankstus laikas, nuo kelių valandų per savaitę, pagal galimybes.
🌍 Kaip? Gyvai Vilniuje arba iš dalies nuotoliu.
Kas mes esame?
Mediacijos centras „In pace“ – tai vieta, kur padedame žmonėms, šeimoms ir bendruomenėms taikiai spręsti konfliktus, stiprinti tarpusavio supratimą ir išvengti krizių. Mūsų vizija – auginti visuomenę, kurioje kiekvienas geba atpažinti savo ir kito poreikius bei gali atsakingai priimti tarpasmeninius sprendimus gyvenimo iššūkiuose.
Ką galėsi veikti?
◾Padėti viešinti centro veiklą socialiniuose tinkluose, renginiuose ir kitais kanalais
◾Kurti tekstus, pasidalyti idėjomis, kaip mūsų žinutės galėtų pasiekti daugiau žmonių
◾Siūlyti ir įgyvendinti komunikacijos kampanijas, bendradarbiauti su tikslinėmis bendruomenėmis
◾Stebėti tendencijas, išbandyti kūrybinius sprendimus ir pasidalyti savo įžvalgomis
Ko tikimės iš tavęs?
◾Smalsumo ir noro mokytis komunikacijos srityje
◾Kūrybiškumo bei iniciatyvumo
◾Gebėjimo aiškiai ir įtaigiai rašyti lietuviškai
◾Domėjimosi socialiniais tinklais ir jų galimybėmis
O svarbiausia – motyvacijos prisidėti prie mūsų bendros misijos ❤️️
Ką gausi?
◾Galimybę išbandyti save įvairiose komunikacijos veiklose
◾Erdvę kurti, eksperimentuoti ir matyti savo idėjų rezultatą
◾Palaikančią ir draugišką komandą
◾Patirtį, kuri pravers ateityje tiek profesiškai, tiek asmeniškai
Susisiekite:
☎️ +370 679 20 624
Daugiau informacijos apie mūsų paslaugas rasite: https://inpace.lt/
Citco Vilnius Internship Program Autumn/Winter 2025 - Administration Team
Skelbimo data: 2025-10-01
Job Description
About Citco:
The market leader. The premier provider. The best in the business. At Citco, we’ve been the front-runner in our field since our incorporation in 1948 led to the evolution of the asset servicing sector itself. This pioneering spirit continues to guide us today as we innovate and expand, push beyond the boundaries of our industry, and shape its future. From working exclusively with hedge funds to serving all alternatives, corporations and private clients, our organization has grown immensely across asset classes and geographies. For us, this progress is a pattern that we’ll only maintain as we move forward, always prioritizing our performance. So for those who want to play at the top of their game and be at the vanguard of their space, we say: Welcome to Citco.
About the Team & Business Line:
Join a dynamic Administration team (a team of 5) and play a vital role in supporting Vilnius office operations, its employees, and the team itself. This internship offers an excellent opportunity for professional growth in organizational administration, allowing you to experience firsthand how large companies operate.
Your Role:
- Prepare written communication in English, such as internal announcements, articles, and other content pieces
- Help organize office and social events of the company.
- Coordinate and manage company visitors and colleagues from around the globe.
- Provide administrative support with various arrangements (taxi bookings, meal orders, meeting room preparations).
- Assist in selecting and ordering branded materials, corporate gifts, and maintaining relationships with suppliers.
- Contribute fresh ideas and perspectives to improve office processes and activities.
About You:
- Positive and friendly attitude, willingness to learn and to help others.
- Organized and detail-oriented.
- Ready to operate in dynamic and constantly changing environment.
- Fluency in English and Lithuanian (both written and verbal) as well as IT literacy.
- Experience in a similar position would be an advantage.
- Able to dedicate 30-39h/week during office hours for 6 months.
Salary: 1038 EUR gross
Our Benefits
Your well-being is of paramount importance to us, and central to our success. We provide a range of benefits, training and education support, and flexible working arrangements to help you achieve success in your career while balancing personal needs. Ask us about specific benefits in your location.
We embrace diversity, prioritizing the hiring of people from diverse backgrounds. Our inclusive culture is a source of pride and strength, fostering innovation and mutual respect.
Citco welcomes and encourages applications from people with disabilities. Accommodations are available upon request for candidates taking part in all aspects of the selection.
