Zenona Atkočiūnienė, Lina Markevičiūtė, Renata Matkevičienė, Marija Stonkienė
Vilnius, 2004 m. 173 p.
ISBN: 9986-19-656-6
Mokomojoje knygoje analizuojamas bendras kokybės valdymas, kokybės kontrolė, standartai.
Pirmame knygos skyriuje analizuojama komunikacija ir kokybė šiuolaikinėje visuomenėje: Komunikacijos suvoktys ir implikacijos, Vartotojiškumas kaip šiuolaikinės visuomenės komunikacijos forma, kokybės ir komunikacijos sąsaja.
Antrame knygos skyriuje analizuojami vartotojai kokybės komunikacijoje: Informuotas vartojimas ir vartotojų kokybės komunikacija, vartotojų kokybės samprata ir jos formavimasis, kokybės pranešimai vartotojų kokybės komunikacijoje.
Trečiame knygos skyriuje analizuojamas kokybės informacijos valdymas organizacijoje: kokybės informacija, kokybės informacijos valdymas, kokybės informacijos valdymo priemonės.
Ketvirtame knygos skyriuje analizuojama standartizuotos vadybos sistemos kokybės komunikacijoje: ISO 9000 serijos standartai, reglamentuojantys kokybės vadybos sistemas, aplinkos apsaugos vadybos sistemos pagal ISO 14000 serijos standartus, profesinės sveikatos ir saugos tarnybos, socialinės atsakomybės vadybos sistemos, vadybos sistemų sertifikavimas.