Kalendorius

Spalis 2025
Pr A T K P Š S
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

[Viršelis] Kokybės komunikacija ir informacijaZenona Atkočiūnienė, Lina Markevičiūtė, Renata Matkevičienė, Marija Stonkienė 

Vilnius, 2004 m. 173 p.

ISBN: 9986-19-656-6


Mokomojoje knygoje analizuojamas bendras kokybės valdymas, kokybės kontrolė, standartai.
Pirmame knygos skyriuje analizuojama komunikacija ir kokybė šiuolaikinėje visuomenėje: Komunikacijos suvoktys ir implikacijos, Vartotojiškumas kaip šiuolaikinės visuomenės komunikacijos forma, kokybės ir komunikacijos sąsaja.

Antrame knygos skyriuje analizuojami vartotojai kokybės komunikacijoje: Informuotas vartojimas ir vartotojų kokybės komunikacija, vartotojų kokybės samprata ir jos formavimasis, kokybės pranešimai vartotojų kokybės komunikacijoje.

Trečiame knygos skyriuje analizuojamas kokybės informacijos valdymas organizacijoje: kokybės informacija, kokybės informacijos valdymas, kokybės informacijos valdymo priemonės.

Ketvirtame knygos skyriuje analizuojama standartizuotos vadybos sistemos kokybės komunikacijoje: ISO 9000 serijos standartai, reglamentuojantys kokybės vadybos sistemas, aplinkos apsaugos vadybos sistemos pagal ISO 14000 serijos standartus, profesinės sveikatos ir saugos tarnybos, socialinės atsakomybės vadybos sistemos, vadybos sistemų sertifikavimas.