Uncategorised

Komunikacijos fakulteto
tarptautinių studijų ir projektų koordinatorė

Komunikacijos fakultetas
Saulėtekio al. 9, I rūmai, 506 kab.

Tel. nr. +370 5 236 6108
El. paštas

  • Doc. dr. Renata Šukaitytė (pirmininkė, Vilniaus universitetas, Komunikacijos fakultetas),
  • doc. dr. Giedrė Beinoriūtė (Lietuvos muzikos ir teatro akademija, Teatro ir kino fakultetas),
  • asist. dr. Džina Donauskaitė (Vilniaus universitetas, Komunikacijos fakultetas),
  • doc. dr. Andrius Gudauskas (Vilniaus universitetas, Komunikacijos fakultetas),
  • prof. Janina Lapinskaitė (Lietuvos muzikos ir teatro akademija, Teatro ir kino fakultetas),
  • asist. dr. Žilvinas Ledas (Vilniaus universitetas, Matematikos ir informatikos fakultetas),
  • doc. dr. Živilė Elena Mičiulytė (Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Fundamentinių mokslų fakultetas),
  • doc. dr. Jolanta Mažylė (Vilniaus universitetas, Komunikacijos fakultetas),
  • Dainius Radzevičius (Lietuvos žurnalistų sąjunga),
  • doc. dr. Rita Repšienė (Vilniaus universitetas, Komunikacijos fakultetas / Lietuvos kultūros tyrimų institutas, Šiuolaikinės kultūros skyrius),
  • asist. dr. Renata Stonytė (Vilniaus universitetas, Komunikacijos fakultetas),
  • prof. dr Andrius Vaišnys (Vilniaus universitetas, Komunikacijos fakultetas).

Konferencijos tematika bus sudaromas teminis mokslinio žurnalo Information & Media (leidžiamo Vilniaus universiteto, Komunikacijos fakulteto) numeris, kuriam teikti straipsnius anglų ir lietuvių kalbomis yra kviečiami konferencijos dalyviai. Žurnalas registruotas Scopus, BASE, Cabell’s directories of Academic Journals, EBSCO, ERIH-PLUS, Google Scholar, HEAL link, Journal Scholar Metrics, ScienceOpen, ir kitose bazėse.

Šios mokslinės-praktinės konferencijos organizatoriai kviečia skaityti pranešimus ir dalyvauti diskusijose šiais ir kitais, medijų bei mokslo bendruomenėms aktualiais, klausimais:

  • Dabarties ir ateities iššūkiai Lietuvos audiovizualiniam sektoriui ir jam profesionalus rengiančioms aukštojo mokslo įstaigoms;
  • Gerosios praktikos, padėjusios įveikti krizes ir sumažinti rizikas (medijų įmonėse; aukštojo mokslo įstaigose);
  • Etika ir socialinė atsakomybė medijų industrijoje;
  • Konkurencija ir bendradarbiavimas medijų įmonėse ir medijų rinkai specialistus rengiančiose aukštojo mokslo įstaigose;
  • Formalusis ir neformalusis audiovizualinių medijų (kino, televizijos, žaidimų, audiovizualinės komunikacijos ir pan.) profesionalų rengimas Lietuvoje (studijų programos; mokymo metodai ir praktikos; partnerystės ir kt.);
  • Medijų raštingumo edukacijos praktikos aukštojo mokslo įstaigose ir medijų įmonėse;
  • Audiovizualinių medijų fundamentiniai, taikomieji ir meniniai tyrimai (vieta Lietuvos ir tarptautinėje mokslo erdvėje; nauda industrijai ir politikos formuotojams).

Prašome iki rugpjūčio 20 d. (imtinai) siųsti el. adresu :

  • pranešimų tezes – iki 250 žodžių apimties, nurodant pavadinimą, aprašymą, pranešėjo/jos/jų vardą ir pavardę, instituciją, pareigas ir el. pašto adresą.
  • sukomplektuotų pranešimų sekcijų tezes – iki 300 žodžių apimties, nurodant moderatoriaus/ės vardą ir pavardę, instituciją, pareigas ir el. pašto adresą, pavadinimą, aprašymą, pranešimų pavadinimus, pranešėjų vardus ir pavardes, institucijas, pareigas ir el. pašto adresus.

Dėl informacijos kreiptis el. adresu:

Medijų studijų ir tyrimų srityje pastaraisiais metais daug dėmesio skiriama klausimams, susijusiems su tuo, kaip socialinės medijos, skaitmeninė ekonomika bei globalios krizės (finansų, COVD-19 pandemijos, politinės, karinės ir kt.) transformavo vietinę ir globalią medijų ekosistemą – turinio kūrimą, cirkuliavimą ir vartojimą, suponavo naujų verslo modelių ir darbo praktikų diegimą, paspartino konvergencijos ir hibridizacijos procesus. Minėtieji procesai kelia technologinius, vadybinius, etinius ir kitus iššūkius audiovizualinių medijų profesionalams, tyrėjams ir pedagogams, skatina juos ieškoti naujų kūrybinių ir rinkodaros sprendimų, tarpdalykinių tyrimų prieigų bei įtraukių mišrių mokymo/si metodų. Tad rengiama konferencija tema „Audiovizualinės medijos Lietuvoje: tyrimai, švietimas ir etika“ siekia permąstyti  Lietuvos audiovizualinių medijų  (kino, žaidimų, televizijos, reklamos, užsakomųjų vaizdo paslaugų, socialinių medijų) lauką ir jame vykstančius pokyčius, išdiskutuoti tyrimų poreikį bei šiam sektoriui rengiamų profesionalų Lietuvos aukštosiose mokyklose klausimus globalių dinamikų ir iššūkių (COVID-19 pandemijos, skaitmeninės transformacijos, hibridinio karo ir pan.) kontekste.

Lietuvoje pastarąjį dešimtmetį audiovizualinų medijų sektorius stebimai augo įmonių, darbuotojų, paslaugų, produkcijos ir indėlio į bendrąjį vidaus produktą apimtimis.  Didėjo ir specializuotų studijų programų bei modulių šalies aukštosiose mokyklose skaičius. Tačiau audiovizualinių tyrimų sritis, būdama tarpdalykine ir tarpdisciplinine, išliko gana fragmentiška ir nišine. Todėl ši mokslinė-praktinė konferencija yra savitas forumas, kviečiantis audiovizualinių medijų ekosistemos dalyvius (industrijos atstovus, tyrėjus, pedagogus, ir kt.) padiskutuoti apie Lietuvos audiovizualinių medijų dabartį bei ateitį ir mokslo įstaigų ryšį su industrija.