[2018-2019] Medijų raštingumas, panaudojimas ir paveldas edukacijoje

Projekto darbo grupės tikslas – rasti ir permąstyti geriausias edukacines praktikas, kai mokymo procese naudojamos įvairios medijos, ir išsiaiškinti, kaip tai  padeda geriau suprasti tradicinius mokymosi dalykus, pavyzdžiui, literatūrą, istoriją, matematiką etc.

Šiaurės šalių regione projekto partneriai bendradarbiauja telkiant praktines medijų edukatorių žinias, fiksuoja geriausias praktikas bei priemones, edukacijai naudodami medijas ir paveldą. Šiandien darosi būtina su medijų ir informaciniu raštingumu supažindinti mokyklų pedagogus, kad jie, ugdydami jaunimą, kūrybiškai pritaikytų mediologinį išprusimą. Siekiant kūrybiškai mokyti vaikus medijų išminties, išties prasminga remtis kino ir medijų edukacija, organiškai integruojant tiek medijų ekspertų, tiek edukatorių patirtį. Plačiąja prasme kino ir medijų edukaciją bei raštingumą mokyklose galima pasitelkti mokant daugelio dalykų. Atsiranda būtinybė sužadinti bei palaikyti edukatorių, kurie jau ryžosi pasitelkti tarpdisciplinius metodus mokydamiesi ir mokydami, vidinę motyvaciją.

Projekto koordinatorius: Talino universiteto Baltijos filmų, medijų mokykla

Projekto partneriai: Tamperos universiteto Edukacijos fakultetas (Suomija), Estijos filmų muziejus, Estijos filmų institutas, Latvijos kultūros akademijos Nacionalinė filmų mokykla, VIA universiteto kolegijos Animacijos dirbtuvės (Danija) ir Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultetas.

Projekto vykdytojas Vilniaus universitete: doc. dr. Andrius Gudauskas

Projekto vykdymo laikotarpis: 2018-2019 m.

Projektas finansuojamas pagal Nordplus programą

Nordplus

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos