Aukštas žiniasklaidos koncentracijos lygis, kai žiniasklaidoje rinkoje vyrauja kelios organizacijos, lemia mažesnę žiniasklaidos turinio įvairovę. Susidarant oligopolinei situacijai (arba jai artimai) žiniasklaidos rinkoje, sumenkusi konkurencija daro neigiamą įtaką žiniasklaidos turinio kokybei. Todėl piliečiai gali stokoti reikalingos informacijos, kad priimtų tinkamus sprendimus, o tai gali neigiamai atsiliepti demokratijos funkcionavimui. Kad būtų išvengta tokios situacijos, būtinas atitinkamas teisinis reguliavimas, skatinantis didesnę žiniasklaidos konkurenciją ir užkertantis kelią aukštam koncentracijos lygiui, taip pat – oligopolijai, o tuo labiau –  monopolijai, žiniasklaidos rinkoje. 

Projekto tikslas – nustatyti Lietuvos žiniasklaidos nuosavybės ir rinkų koncentracijos lygį ir kaitą nuo 2000 m. per du dešimtmečius, tai lėmusius veiksnius ir parengti žiniasklaidos nuosavybės ir rinkų koncentracijos reguliavimo rekomendacijas.

Projekto vadovas: doc. dr. Deimantas Jastramskis

Projekto trukmė: 2020 m. balandžio 30 d. – 2021 m. kovo 31 d.

Projekto finansavimo šaltinis: projektas finansuojamas Lietuvos mokslo tarybos bei LR kultūros ministerijos lėšomis

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos