Komunikacijos fakultetas Komunikacijos fakultetas
  • Stojantiems
    • Bakalauro studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Papildomosios studijos
  • Studentams
    • Studijų programos
      • Bakalauro programos
        • Inovatyvi komunikacija ir antreprenerystė (anglų kalba)
        • Kūrybos komunikacija
        • Leidyba ir reklama
        • Verslo informacijos vadyba
        • Žurnalistika
      • Magistrantūros programos
        • Analitinė žurnalistika
        • Informacijos sistemų vadyba
        • Komunikacijos mokslai
        • Medijos ir skaitmeninė leidyba
        • Ryšiai su visuomene
        • Tarptautinė komunikacija
        • Žinių vadyba ir lyderystė
      • Papildomųjų studijų programa
        • Komunikacija ir informacija
      • Ekspertinis studijų krypčių vertinimas
        • Žurnalistika
        • Informacijos paslaugos
        • Komunikacija
        • Leidyba
    • Studijos
      • Tvarkaraščiai
        • Paskaitų tvarkaraščiai
        • Sesijos tvarkaraščiai
        • Baigiamųjų darbų registravimas ir gynimas
      • Dėstytojų priėmimo valandos
      • Praktika
        • Praktikos pasiūlymai
        • Erasmus praktika
      • Finansinė parama
      • Studijos užsienyje
      • Mokėjimo tvarka
      • Pažangumo eilės
      • Vaizdo ir garso technikos užsakymas
      • Studijų kalendorius
    • Doktorantams
      • Doktorantūros komitetas
      • Tvarkaraščiai
      • Dokumentai
      • Doktorantų sąrašas
      • Doktorantūros dalykų aprašai
    • Mentorystė
    • Psichologinė pagalba
    • Studijas reglamentuojantys dokumentai
    • Studijos ir negalia
    • Akademinis konsultavimas
    • Karjeros paslaugos
    • Darbo ir praktikos pasiūlymai
    • Studentų darbai
  • Mokslas
    • Mokslo padaliniai
    • Mokslinių tyrimų temos
    • Projektai
      • Tarptautiniai projektai
        • [2022–2025] Transformuojant pakartotinį duomenų panaudojimą archeologijoje
        • [2019-2023] Identity on the Line
      • Nacionaliniai projektai
        • [2022–2024] Mokslo periodikos žurnalo "Information & Media" leidyba (sklaida)
        • [2022–2024] Vilniaus universiteto mokslo darbų „Knygotyra“ leidyba (sklaida)
        • [2022–2024] Lietuvos mokslo periodikos leidyba mokslo komunikacijos požiūriu
        • [2022–2024] Lietuvos žurnalistika politinių, ekonominių ir socialinių rizikų kontekstuose
        • [2021 - 2023] Homo viator: kelionių erdvė ir keliautojų potyriai ankstyvosios modernybės Lietuvoje
      • ES struktūrinių fondų projektai
        • Stažuočių po doktorantūros studijų skatinimas
          • [2017–2019] Nematoma krizė: afektyviniai reprezentacijos režimai Rytų Ukrainos konflikte
        • Tiksliniai moksliniai tyrimai sumanios specializacijos srityje
          • [2018–2022] Urbanizuotų vietovių paveldo automatinis monitoringas panaudojant 3D vaizdo technologijas
        • Mokslinių idėjų mainai, mokslinės išvykos
        • Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą
          • [2020–2023] Jungiančioji skaitmeninė atmintis paribiuose: kultūrinės tapatybės, paveldo komunikacijos ir skaitmeninės kuratorystės praktikų soc. tinkluose tyrimas
      • Media Literacy in the Baltics
        • Naujienos
      • Bendradarbiavimo tinklai
        • [2022–2028] COST
      • Podoktorantūros stažuotės
        • Baltijos šalių dokumentinis kinas: asmeninių filmų kūrimo praktikos ir iššūkiai
        • Moterų, vienų auginančių vaikus, medijų aplinkos ir patirties pasakojimų tyrimas fenomenologinės antropologijos požiūriu
    • Doktorantūra
      • Doktorantūros komitetas
      • Apgintos disertacijos
      • Fakulteto doktorantų sąrašas
      • Fakulteto doktorantų dalykų aprašai
    • Konferencijos
      • Būsimos konferencijos
      • Įvykusios konferencijos
        • VU KF Knygotyros, mediotyros ir leidybos tyrimų katedros konferencijos
    • Leidiniai
      • Knygos
      • Žurnalai
    • Mokslinė komunikacija
    • Podoktorantūros stažuotės
    • Narystė tarptautinėse organizacijose
    • Mokslas verslui ir valstybei
  • Apie mus
    • Istorija
    • Nuostatai
    • Struktūra
    • Strateginis planas
    • Lygios galimybės
    • Tarptautiniai ryšiai
    • Alumnų galerija
    • Kontaktai
    • Kur mus rasti?
    • Fakulteto stiliaus knyga
  • Bendruomenė
    • Mūsų bendruomenė
    • Mes žiniasklaidoje
    • Komunikacijos fakulteto naujienlaiškis
    • Apdovanojimai ir įvertinimai
    • Dėstytojų skiltis
  • Paslaugos
    • Mokykloms
      • Renginiai
    • Profesinei bendruomenei
      • Mokymasis visą gyvenimą
      • Nuomos paslaugos
    • Verslui ir valstybei
  • EN
services

Kūrybos komunikacijos studijų programos studentų darbai

Sėkmės istorijų kūrime Kūrybos komunikacijos studentai taikė Aristotelio komunikacijos retoriką

Sėkmės istorijų kūrime Kūrybos komunikacijos studentai taikė Aristotelio komunikacijos retoriką

Sėkmės istorijų kūrime Kūrybos komunikacijos studentai taikė Aristotelio komunikacijos retoriką

Aristotelio komunikacijos retorikos aktualumas ir taikomumas sėkmės istorijų kūrime, naudojant intelekto turinio ir vaizdo konstravimo priemones, yra nenuginčijamas. Auditorijos pažinimas, komunikacinio reklaminio teksto parinkimas ir žinutės formavimas atitinka suformuoto komunikacinio trikampio esmę – ethos, pathos, logos išlieka kaip kertinės sąvokos generuojant tekstą bei konstruojant vaizdo raišką dirbtinio intelekto įrankių pagalba.

naujienai Kūrybos komunikacijos studentai

Dirbtinio intelekto vaizdo konstravimo įrankius panaudojo ir Vilniaus universiteto Kūrybos komunikacijos III kurso studentai kartu su reklamos dėstytoju lekt. Dainiumi Baliūnu. Pasirinkę mados, maisto, virtuvės apyvokos daiktų ar kitą temą, studentai turėjo sukurti Vilniaus miesto virtualaus žaidimo reklaminį trilerį. Darbas prasidėjo nuo įvado į konkretų naratyvą kūrimo. Vėliau sekė įvykių, nuotykių, dalyvių bei jų charakterio aprašymas ir pasakojimo rezultatas. Aprašius visas sėkmės istorijos dalis, scenarijus buvo keliamas į dirbtinio intelekto įrankius, kurie sugeneravo žaidimo prototipo trilerį.

Prieš pradėdami kurti sėkmės istoriją, Kūrybos komunikacijos III kurso studentai aplankė tris Vilniaus miesto vietas – Valdovų rūmų kiemelį, Gedimino pilies bokštą, Kalnų parką. Kelionę studentai pradėjo Katedros aikštėje, prie Gedimino paminklo. Susiskirstę poromis, keliaudami iš vienos vietos į kitą, studentai turėjo sužinoti viską apie vienas kito vaikystėje žaistus žaidimus. Vėliau Dovydas Ingas Meškas kursiokus pakvietė į Valdovų rūmų kiemelį, kuriame plačiau apie juos papasakojo per Bonos Sforcos naratyvą. Pasakojimą apie Bonos Sforcos įtaką lietuvių virtuvei Dovydas pratęsė šalia Valdovų rūmų esančiame skvere, kuris 2022 m. buvo pavadintas Lietuvos didžiosios kunigaikštienės ir Lenkijos karalienės vardu.

Vėliau Ugnė Maziliauskaitė papasakojo apie Gedimino pilies bokštą ir jo istoriją, pradedant tuo, kas buvo prieš tai, kai ji buvo pastatyta, kokia buvo Gedimino ir Vytauto reikmė pilies statybose bei kaip pilis atrodė šių kunigaikščių valdymo laikais ir kaip atrodo dabar. Skirtumus tarp praeities ir dabarties pilies atvaizdo bandė rasti ir kiti studentai. Nors Ugnės pasakojimas prasidėjo Bonos Sforcos skvere, Gedimino pilies bokštas taip pat buvo aplankytas. Prieš lipant į kalną kiekvienas studentas spėjo, kiek laiptų, prieš užkopiant į kalno viršūnę, teks įveikti. Suskaičiavę ir įveikę apie 136 laiptus, studentai galėjo pasigrožėti įspūdinga Vilniaus miesto panorama.

Galiausiai studentai keliavo į Kalnų parką, kuriame apie šiame parke stovėjusią pilį papasakojo Austėja Stankevičiūtė. Dauguma studentų anksčiau nebuvo girdėję apie Kreivąją pilį, kurią XIV a. sudegino kryžiuočiai ir kurios dabar nebėra, nes ji nebuvo atstatyta. Tačiau visi įsiminė, jog ši pilis buvo svarbi gynybos komplekso dalis, kurį sudarė trys pilys – Kreivoji, Žemutinė ir Aukštutinė.

Visų trijų studentų pasakojimuose buvo galima įžvelgti Aristotelio komunikacinį trikampį, nes jie ne tik pasidalino istoriniais faktais, bet ir savo žiniomis bei asmeniniu santykiu su šiomis vietomis. Pasakojimuose taip pat netrūko interaktyvumo, nes kiti studentai buvo įtraukiami per įvairias užduotis ar klausimus. Studentų pasakojimuose aiškiai matomi ethos, pathos ir logos elementai padėjo sukurti įtraukiančius, emociškai paveikius ir logiškai pagrįstus pristatymus. Be to, sėkmės istorijų kūrime, kurio temos buvo susijusios su studentų pasakojimais, taip pat buvo matomi šie elementai. Taigi, dienos eigoje studentai ne tik pagilino savo istorines žinias ar kūrybinius įgūdžius, bet ir patyrė įvairias teigiamas emocijas.

Tekstą parengė:

Kūrybos komunikacijos
III k. studentė
Evelina Baležentytė

„Gėda“

„Gėda“

„Gėda“

Su mylima muzikos grupe „Gėda“ turėjau galimybę dirbti įvairiose srityse. Po vieno koncerto iš draugo gavus vaizdinės medžiagos, buvau įkvėpta išbandyti labai įdomią meno raiškos sritį – „mixed media“ (liet. mišri medija).

Darbo autorė: VU KF Kūrybos komunikacijos 1 kurso studentė Urtė Girčytė.

Darbo vadovas: partnerystės doc. Liutauras Elkimavičius.

„Dievas ir Močiutė“

„Dievas ir Močiutė“

„Dievas ir Močiutė“

Mano močiutė praleido visą gyvenimą aklai tikėdama Dievu. Nepaisant to, jos gyvenimas buvo gana tragiškas: kėsinimas nužudyti, tremtis į Sibirą, bemeilė santuoka... Praleistas laikas su močiute man priminė Alinos Orlovos dainą „Čudesa“, tad sukūriau močiutei skirtą video montažą. Gero žiūrėjimo.

Darbo autorė: VU KF Kūrybos komunikacijos 1 kurso studentė Gabija Mariūnaitė.

Darbo vadovas: partnerystės doc. Liutauras Elkimavičius.

Bendruomenė

  • Mūsų bendruomenė
  • Mes žiniasklaidoje
  • Komunikacijos fakulteto naujienlaiškis
  • Apdovanojimai ir įvertinimai
  • Dėstytojų skiltis

Komunikacijos fakultetas

  • Saulėtekio al. 9, I rūmai, LT-10222 Vilnius

  •   +370 5 236 6102

  •   

Informacija

  •   +370 5 236 6115
  •   

Nuorodos

  • VU e. paslaugos

  • Virtuali mokymosi aplinka

  • Universiteto žurnalistas

  • VU SA KF

  • VU KF SMD

  • Karjera.lt

  • VU privatumo politika

Socialiniai tinklai

  •  Facebook

  •  Youtube

  •  Instagram

  •  Twitter

  •  Linkedin

Powered By T3 Framework