Krypčių grupė | Socialiniai mokslai | Trukmė |
3,5 metai |
Studijų kryptis | Komunikacija | Studijų forma | Nuolatinė |
Kvalifikacinis laipsnis | Socialinių mokslų bakalauras | Studijų programos apimtis | 210 kreditų |
Bakalauro studijų programos „Inovatyvi komunikacija ir antreprenerystė“ tikslas – rengti aukštos kvalifikacijos, plataus profilio komunikacijos specialistus, gebančius veikti kaičiame skaitmeninės komunikacijos ir verslo lauke. Šios programos absolventai gebės taikyti komunikacijos, skaitmeninių medijų, rinkodaros ir antreprenerystės žiniais praktikoje, kurti įtraukų turinį daugiaterpėse medijose ir veikti, remiantis atsakingo ir inovatyvaus verslo kūrimo ir vystymo bei etiškos komunikacijos principais.
Studijų programa užtikrina nuoseklų studentų kompetencijų ugdymą, atliepiant šiuolaikinius komunikacijos, inovacijų ir verslumo iššūkius. Įtraukūs studijų ir mokymo metodai, tokie kaip paskaitos, seminarai, atvejų analizė, grupinis darbas ir problemomis grįstas mokymas, leidžia gilinti ne tik teorines žinias, bet ir lavinti praktinius gebėjimus. Skiriamas dėmesys kritinio, kūrybinio, strateginio ir antrepreneriško mąstymo ugdymui suteikia galimybę ne tik kurti inovatyvias, paveikias idėjas, bet ir jas sėkmingai įgyvendinti organizacijose ir visuomenėje.
Įgyti gebėjimai
Programos „Inovatyvi komunikacija ir antreprenerystė“ absolventai įgis kompetencijų, leidžiančių jiems veikti pasirinktose profesinėse srityse ir išlikti konkurencingais, įvairiapusiais profesionalais nuolat kintančioje rinkoje.
Aboslventai gebės veiksmingai taikyti komunikacijos ir medijų, informacinių technologijų ir socialinių medijų platformų, startuolių kūrimo ir valdymo, projektų valdymo ir verslumo žinias praktikoje bei išmanys inovatyvios komunikacijos, skaitmeninių medijų ir šiuolaikinės rinkodaros veikimo principus.
Ši studijų programa ugdo ateities lyderius, sėkmingai valdančius komunikacijos procesus ir įgyvendinančius inovatyvius organizacinius pokyčius, pasitelkiant strateginį, antreprenerišką ir kūrybišką mąstymą.
Absolventai gebės:
- analizuoti ir taikyti komunikacijos ir medijų teorijas praktikoje;
- kurti inovatyvius komunikacijos ir (ar) verslo projektus;
- planuoti ir valdyti komunikaciją: kurti komunikacijos pranešimus ir planuoti jų sklaidą, vykdyti komunikacijos stebėseną, rengti projektus ir juos įgyvendinti;
- taikyti etiškus, socialiai atsakingus ir inovatyvius sprendimus kompleksinėms problemoms spręsti;
- vykdyti tyrimus, analizuoti duomenis ir pristatyti rezultatus suinteresuotoms grupėms;
- remtis į verslumą, lansktumą, bendradarbiavimą, atsakomybę, tarpkultūriškumą orientuotais principais.
Socialiniai partneriai