C4 koliažas

Vasario 1-3 dienomis „SimGames“ projekto komanda Vilniaus universitete suorganizavo ketvirtuosius mokymus dėstytojams.

Vilniuje vasarą turėję įvykti mokymai buvo nukelti į vasario mėnesį, o epidemiologinei situacijai išlikus sudėtingai, nuspręsta mokymus organizuoti virtualioje erdvėje. Mokymų metu savo patirtimi dalijosi dėstytojai iš Vilniaus universiteto, Latvijos universiteto (Latvija), Tarptautinės jaunimo programų agentūros (Latvija), Vidžemės taikomųjų mokslų universiteto (Latvija) ir Tartu universiteto (Estija).

Mokymų metu buvo pristatomi ir taikomi interaktyvūs metodai, kurie tinkami virtualioje studijų aplinkoje, dėstytojai iš Baltijos šalių keitėsi gerąja patirtimi ir diskutavo apie tai, kaip organizuoti ir įgyvendinti patrauklų ir interaktyvų virtualų mokymąsi aukštajame moksle, kokius interaktyvaus mokymo metodus ir priemones pasitelkti siekiant studijų tikslų, kalbama apie emocinę sveikatą ir kitas, nuotoliniam mokymosi procesui aktualias problemas. Dalindamiesi patirtimi dėstytojai aptarė patiriamus sunkumus, keliamus iššūkius, taikomas priemones ir sprendimus, kurie pasiteisino įgyvendinant studijas virtualioje aplinkoje.

„SimGames“ projekto siekis – sukurti keletą simuliacijų, ugdančių ir plėtojančių komunikacijos kompetencijas. Mokymų metu projekto partneriai diskutavo ir apie  simuliacijos scenarijų, pritaikytą nuotoliniam mokymui, apie metodinės medžiagos, kurioje būtų dalinamasi projekto partnerių patirtimi kuriant ir vykdant simuliacijas, rengimą. Projekte dalyvaujantys Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto dėstytojai šiais metais studentams pasiūlys sudalyvauti atnaujintoje simuliacijoje apie klimato kaitą ir darnų vystymąsi.

„SimGames“ projekto metu sukurtos simuliacijos skirtos studentų strateginės komunikacijos žinių ir gebėjimų ugdymui, socialinės komunikacijos kompetencijoms stiprinti. „SimGames“ projekto metu sukurti metodai leis studentams mišrioje mokymosi aplinkoje įgyti įgūdžius ir patirtį, grįstą realaus pasaulio problemomis, gebant tikslingai taikyti skaitmeninius įrankius.

Europos Sąjungos Erasmus+ programos KA2 (Bendradarbiavimas inovacijų ir keitimosi gerąja patirtimi tikslais) Aukštojo mokslo strateginės partnerystės projektas „Simuliaciniai žaidimai strateginėje komunikacijoje“ įgyvendinamas nuo 2018 m. gruodžio 1 d. iki 2021 m. rugpjūčio 31 d.

eulogo

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos