Simgames online simulation

Nuotolinio mokymosi etapas Vilniaus universitete iškėlė ne tik naujus iššūkius, bet ir atvėrė naujas galimybes projekte „Simuliaciniai žaidimai strateginėje komunikacijoje“ – pavasario semestre numatytas simuliacijos išbandymas su Tarptautinės komunikacijos bei Ryšių su visuomene studijų programų studentais, dėl susiklosčiusios situacijos, buvo atliktas virtualiu būdu.

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto projekto komanda adaptavo simuliacijos scenarijų į virtualią simuliacijos versiją. Sukurtą naują virtualų simuliacijos scenarijų ir jo medžiagą dėstytojams bei studentams Komunikacijos fakulteto komanda netrukus pristatys projekto partneriams iš Vidžeme taikomųjų mokslų (Latvija) bei Tartu (Estija) universitetų. Kaip teigė projekto vadovė doc. dr. Renata Matkevičienė – simuliacija virtualioje erdvėje prisideda ne tik prie simuliacijoje numatytų strateginės komunikacijos žinių ir gebėjimų ugdymo, bet ir prie šiuo metu ypatingų aktualių darbo virtualioje aplinkoje gebėjimų plėtojimo.

Simuliacija vyko dviem etapais – pirmame etape studentai įvykdė savarankišką pasirengimą grupėse. Šio etapo metu studentai turėjo atlikti situacijos analizę, parengti išsamų strateginį komandos planą. Antrasis etapas vyko virtualioje erdvėje – jo metu komandos turėjo ne tik iškomunikuoti savo poziciją, planuoti bei įgyvendinti derybas tarp šešių, skirtingus interesus turinčių komandų, bet ir mėginti atrasti sąjungininkus bei bendrą kompromisą sudėtingoje situacijoje.

Po simuliacijos studentai dalinosi įspūdžiais, jog dalyvavimas buvo įdomi ir naudinga patirtis. Anot jų – simuliacija ne tik leido išbandyti derybų, komandinio darbo, komunikacinius įgūdžius, tačiau ir supažindino su aktualia, simuliacijos metu nagrinėta bitininkystės ir pesticidų tema.

SimGames projekto metu sukurtos simuliacijos bus skirtos studentų strateginės komunikacijos žinių ir gebėjimų ugdymui. SimGames projekto metu sukurti metodai leis studentams mišrioje mokymosi aplinkoje įgyti įgūdžius ir patirtį, grįstą realaus pasaulio problemomis, gebant tikslingai taikyti skaitmeninius įrankius.

Europos Sąjungos Erasmus+ programos KA2 (Bendradarbiavimas inovacijų ir keitimosi gerąja patirtimi tikslais) Aukštojo mokslo strateginės partnerystės projektas „Simuliaciniai žaidimai strateginėje komunikacijoje“ įgyvendinamas nuo 2018 m. gruodžio 1 d. iki 2021 m. rugpjūčio 31 d.

eulogo

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos