ang. The Stimulation of Digital Reading as a Means of Reduction on the Digital Divide

Projekto tikslas – nustatyti sąryšį tarp skaitymo, skaitmeninio skaitymo ir skaitmeninės atskirties bei Lietuvos piliečių įsitraukimo į visuomenės gyvenimą, taip prisidedant prie įtraukios ir saugios visuomenės formavimo proceso, identifikuojant socialinės nelygybės ir atskirties, ekonominius bei kitus gyvenimo kokybei svarbius veiksnius.

Projekto aprašymas

Tyrėjai nustatys kokios santykinės nelygybės atsiranda tarp žmonių, jų socialinių pozicijų ir išteklių skaitymo ir kitų medijų naudojimo požiūriu, atskleis sąsajas tarp skaitmeninio skaitymo, kūrybiško medijų naudojimo ir pilietinio bei socialinio įsitraukimo / atskirties bei parengs rekomendacijas valstybinėms institucijoms dėl skaitmeninės atskirties mažinimo ugdant skaitmeninio skaitymo motyvus ir įgūdžius.

Projekto metu bus parengti ir žurnaluose turinčiuose cituojamumo rodiklį (Web of Science duomenų bazėse) publikuoti keli moksliniai straipsniai su vykdymo metu gautų mokslinių tyrimų rezultatais. Rezultatai taip pat bus pristatomi tarptautinėse konferencijose užsienyje ir Lietuvoje.

Projekto vykdymo grupė

prof. dr. (HP) Elena Macevičiūtė (projekto vadovė)

doc. dr. Arūnas Gudinavičius

doc. dr. Andrius Šuminas

prof. dr. Thomas Daniel Wilson (Šefildo universitetas (University of Sheffield)

Projekto trukmė

2017 m. sausio 1 d. – 2018 m. gruodžio 31 d.

Projekto finansavimo šaltinis

Lietuvos mokslo taryba

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos