Medijos ir skaitmeninė leidyba

Aktuali informacija: stojantiesiems | studentams

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: Socialinių mokslų magistras

Programos tipas – magistrantūros studijos
Studijų apimtis – 90 kreditų
Studijų forma – nuolatinė
Studijų trukmė – 1,5 metai

 

Programos tikslas

Rengti gilių žinių apie įvairias medijas turinčius leidybos profesionalus, gebančius tirti skaitmeninės ir spausdintinės leidybos reiškinius, kūrybiškai taikyti komunikacijos, teisės, vadybos, rinkodaros mokslų žinias šiuolaikinės leidybos industrijoje, organizuoti įvairių medijų leidybos procesus ir juos valdyti, atsižvelgiant į naujas skaitymo turinio ir formų raiškas, kurios tenkintų skaitmeninės ir analoginės galvosenos ir elgsenos vartotojų poreikius.

 

Aktuali informacija: stojantiesiems | studentams

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: Socialinių mokslų magistras

Programos tipas – magistrantūros studijos
Studijų apimtis – 90 kreditų
Studijų forma – nuolatinė
Studijų trukmė – 1,5 metai

 

Programos tikslas

Rengti gilių žinių apie įvairias medijas turinčius leidybos profesionalus, gebančius tirti skaitmeninės ir spausdintinės leidybos reiškinius, kūrybiškai taikyti komunikacijos, teisės, vadybos, rinkodaros mokslų žinias šiuolaikinės leidybos industrijoje, organizuoti įvairių medijų leidybos procesus ir juos valdyti, atsižvelgiant į naujas skaitymo turinio ir formų raiškas, kurios tenkintų skaitmeninės ir analoginės galvosenos ir elgsenos vartotojų poreikius.

 

Studijų programa

 Medijos ir skaitmeninė leidyba (studijuojantiems nuo 2018 m.)

Įgyti gebėjimai

  • gilios mediotyros žinios, skaitmeninės leidybos proceso organizavimo ir vadybos gebėjimai - gebėjimas taikyti skaitmeninio leidybos verslo modelius ir kurti naujus leidybos produktus;
  • gebėjimas vertinti visuomenės komunikacijos naujoves, pasirinkti tinklaveikos visuomenėje efektyvius skaitmeninių ir spausdintinių medijų reklamos ir platinimo kanalus bei priemones, tirti nuolat kintančią rinką;
  • gebėjimas planuoti, organizuoti ir kontroliuoti viešojo ar privataus sektoriaus medijų organizacijos veiklą, formuoti jos strategiją; gebėjimas naudoti šiuolaikines informacines ir komunikacines technologijas ir socialines medijas, organizuojant skaitmeninės leidybos procesus ir vykdant medijų tyrimus;
  • gebėjimas naudoti internetinės rindodaros būdus ir instrumentus, siekiant efektyviai paskleisti skaitmeninės leidybos produktus rinkoje.

Profesinės veiklos galimybės

Absolventas galės dirbti vadovaujamą darbą viešojo sektoriaus skaitmeninės ir spausdintinės leidybos, komunikacijos, žiniasklaidos institucijose ar jų padaliniuose, kurti privačias leidybos ir medijų verslo įmones, siekti karjeros kitose srityse, kur reikalingos ne tik skaitmeninės ir spausdintinės leidybos organizavimo ir vadybos gebėjimai, bet ir įgūdžiai bendrauti, vadovauti komandai, išnaudoti informacines komunikacines technologijas ir socialines medijas bei vykdyti projektus.

Kaip įstoti?

Priėmimo sąlygos ir reikalavimai

Studijuoti pagal šią programą yra priimami asmenys, baigę universitetines pagrindines studijas. Priėmimo balas formuojamas iš diplomo priedėlyje pateikiamų pažymių vidurkio, papildomų balų. Stojamojo egzamino nėra, tačiau stojantieji turi pateikti motyvacinį raštą, kuriame išdėstytų studijų programos pasirinkimo kriterijus, pasirengimą studijoms, studijų sąsajas su tolesne karjera ir pan.

Daugiau informacijos apie stojimo tvarką – Stojantiesiems → Magistrantūros studijos.

Nori pasitarti?

Užklausas, susijusias su studijomis ar kitais Jus dominančiais dalykais, galite pateikti Komunikacijos fakulteto socialinio tinklo Facebook paskyroje.

Atsakymus į iškilusius klausimus gali rasti ir VU konsultacinėje svetainėje „Kviečia Vilniaus universitetas“

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos