Ryšiai su visuomene

Aktuali informacija: stojantiesiems | studentams

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: Socialinių mokslų magistro laipsnis

Programos tipas – magistrantūros studijos
Studijų apimtis – 90 kreditų
Studijų forma – nuolatinė
Studijų trukmė – 1,5 metų

 

Programos tikslas

Suteikti ryšių su visuomene vadybos žinių ir gebėjimų: socialinės aplinkos, organizacijos auditorijų, pranešimų ir priemonių tyrimų; komunikacijos programų planavimo ir procesų organizavimo; komunikacijos priemonių naudojimo, pranešimų kūrimo; komunikacijos programų efektyvumo įvertinimo; mokslo tiriamojo darbo.

 

Aktuali informacija: stojantiesiems | studentams

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: Socialinių mokslų magistro laipsnis

Programos tipas – magistrantūros studijos
Studijų apimtis – 90 kreditų
Studijų forma – nuolatinė
Studijų trukmė – 1,5 metų

 

Programos tikslas

Suteikti ryšių su visuomene vadybos žinių ir gebėjimų: socialinės aplinkos, organizacijos auditorijų, pranešimų ir priemonių tyrimų; komunikacijos programų planavimo ir procesų organizavimo; komunikacijos priemonių naudojimo, pranešimų kūrimo; komunikacijos programų efektyvumo įvertinimo; mokslo tiriamojo darbo.

 

Socialiniai partneriai

Bendradarbiaujama su visomis komunikacijos paslaugas teikiančiomis organizacijomis. Studijų programoje dėsto ir kviestiniais svečiais yra kviečiami Lietuvos ir užsienio ryšių su visuomene srities ekspertai.

Studijų programa

Ryšiai su visuomene (studijuojantiems nuo 2018 m.)

Ryšiai su visuomene (studijuojantiems nuo 2017 m.)

Įgyti gebėjimai

Ryšių su visuomene magistrantūros absolventas:

  • žino ryšių su visuomene veiklos teorinius aspektus ir turi profesinės veiklos supratimą;
  • geba sukurti tarpusavio supratimo ryšius su auditorijomis: nustatyti komunikacijos priemones, jas analizuoti, vertinti jų tinkamumą auditorijai pasiekti;  
  • geba kritiškai vertinti žiniasklaidos funkcionavimo sistemą, jos veiklą komunikacijos vadybos kontekste;
  • geba kritiškai mąstyti ir analizuoti, planuoti, valdyti ir vertinti komunikacijos procesus, kūrybiškai dirbti, turėti žinių ir taikyti jas formuluodamas pranešimus skirtingoms auditorijoms, gebėti juos atrinkti, derinti skirtingas komunikacijos priemones, planuoti jų naudojimą;
  • turi verslo ir viešojo administravimo organizacijų vadybos, rinkodaros, vidinės (taip pat ir platesnės – korporacinės) komunikacijos teorinių žinių ir planavimo, organizavimo gebėjimų;
  • geba analizuoti, planuoti, rengti ir vertinti integruotos komunikacijos programas.

Profesinės veiklos galimybės

Absolventas gali dirbti verslo, valstybės, viešojo administravimo, nepelno organizacijų komunikacijos padalinių vadybininku ar ryšių su visuomene agentūrų projektų vadovu, nepriklausomu konsultantu, dirbti rinkos, visuomenės nuomonės, žiniasklaidos analizės agentūrose, dirbti mokslo tiriamąjį darbą.

Kaip įstoti?

Priėmimo sąlygos ir reikalavimai

Studijuoti pagal šią programą yra priimami asmenys, baigę universitetines pagrindines studijas. Priėmimo balas formuojamas iš diplomo priedėlyje pateikiamų pažymių vidurkio, papildomų balų. Stojamojo egzamino nėra, tačiau stojantieji turi pateikti motyvacinį raštą, kuriame išdėstytų studijų programos pasirinkimo kriterijus, pasirengimą studijoms, studijų sąsajas su tolesne karjera ir pan.

Daugiau informacijos apie stojimo tvarką – Stojantiesiems → Magistrantūros studijos.

Nori pasitarti?

Užklausas, susijusias su studijomis ar kitais Jus dominančiais dalykais, galite pateikti Komunikacijos fakulteto socialinio tinklo Facebook paskyroje.

Atsakymus į iškilusius klausimus gali rasti ir VU konsultacinėje svetainėje „Kviečia Vilniaus universitetas“

 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos