ideation 3267505 1920

„Šiais laikais reklamoje yra vienintelė problema – reklamų yra daug, todėl jomis sunkiau sudominti žmogų. Tu gali pasakoti ilgai, bet tu turi tik kelias sekundes atkreipti žmogaus dėmesį“, – sako reklamos agentūros „TRUTH.“ strategijos direktorius Tomas Bartninkas.

Reklamai reikia drąsių žmonių

Ilgametę patirtį reklamos srityje turintis specialistas teigia, jog kiekvienos reklamos principas yra vienodas – reikia žinoti, ką norime pasakyti ir reikia sugalvoti kaip tai pasakyti originaliai.

„Dažniausiai tai, ką mes norime pasakyti, būna nuobodu, neįdomu ir todėl žmonės į mus nekreipia dėmesio. Reikia skirti daug energijos, kad perduotume žinutę nenuobodžiai. Turi būti mintis ir labai įdomi jos išraiška“, – apie efektyvią reklamą kalba Tomas Bartninkas.

Jis – vienas iš daugelio dėstytojų ir specialistų, kurie dėsto Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete Leidybos ir reklamos studijų programos studentams.

„Man patinka jauni žmonės, nes jie yra drąsūs, nebijo kvestionuoti, nebijo klausti. Aš stengiuosi, kad jie išeitų dar drąsesni“, – sako Tomas Bartninkas.

Studijų programa kūrybingiems

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete vykdoma Leidybos ir reklamos studijų programa suburia kūrybingus, žingeidžius, idėjų turinčius studentus, kuriuos domina platus komunikacijos pasaulis.

„Programos tikslas – parengti specialistus, kurie be didelių sunkumų galėtų rasti sau vietą leidyboje, reklamoje ir kitose kultūrinių industrijų sferose, kurios yra susiję su leidyba ir reklama, taip pat – įvairiose valstybinėse ir verslo institucijose“, – apie studijų programą pasakoja Leidybos ir reklamos studijų programos komiteto pirmininkas prof. Remigijus Misiūnas.

Studentai, baigę Leidybos ir reklamos studijų programą, įgyja daug žinių. Jie geba organizuoti ir valdyti informacijos ir komunikacijos procesus, kvalifikuotai atlikti leidybai būdingą vadybinę, verslo, finansinę, informacinę, rinkodaros, reklamos, projektų vadybos veiklas.

„Baigus studijas karjeros galimybės priklauso nuo pačių absolventų. Ar jūs norite būti samdomas darbuotojas, ar norite, kad tai būtų jūsų gyvenimo būdas? Turime, kas renkasi samdomo darbuotojo karjerą ir užima įvairias pozicijas, o turime ir tokių, kurie kuria savo verslą ar pasiekia direktoriaus poziciją“, – apie karjeros galimybes baigus Leidybos ir reklamos studijas pasakoja prof. Remigijus Misiūnas.

Geros karjeros galimybės

Leidybos ir reklamos studijų programos studentai turi daug galimybių studijų metu susipažinti su reklamos ir leidybos procesais iš arčiau – ne tik paskaitų ir seminarų metu, bet ir atlikdami praktikas. Jų metu studentai ne tik pasisemia patirties ir pritaiko teorines žinias praktikoje – dažnai būtent praktikos metu prasideda studentų karjera.

„Prie leidyklos prisijungiau dar pirmaisiais studijų metais. Susižavėjus jų leidžiamomis knygomis, nutariau parašyti laišką ir „įsiprašyti“ į praktiką. Iki šiol sunku patikėti, jog manimi pasitikėjo ir nutarė surizikuoti priimant į komandą pirmakursę. Po kelių mėnesių man pasiūlė leidykloje likti jau nebe kaip praktikantei, o darbuotojai“, – apie savo karjerą leidykloje „Dvi tylos“ pasakoja Leidybą ir reklamą studijuojanti Adelė Galdikaitė.

Studentė pataria nebijoti prašytis atlikti praktiką į tas įmones, kurių veikla žavitės.

„Tai, jog esate dar tik pirmakursis ar neseniai pradėjęs savo karjeros kelionę, nereiškia, jog negalite būti naudingas įmonėms ir jog jūsų nepriims. Manau, kuo anksčiau pradėsite dirbti pagal specialybę ir kaupti žinias, tuo bus lengviau ateityje, jau pabaigus studijas“, – savo mintimis dalijasi Adelė Galdikaitė.

Ji pataria rinktis Leidybos ir reklamos studijų programą visiems, kuriuos domina kūrybiškas darbas, kurie mėgsta ieškoti netikėtų sprendimų, kurti, domisi literatūra, leidybos sritimi, vizualiuoju menu, rinkodara, komunikacija, grafiniu dizainu.

„Šią programą sudaro dvi disciplinos: leidyba ir reklama. Tačiau, kaip ir žodžiui reikia vaizdo, o vaizdui – žodžio, taip ir šios dvi sritys labai susijusios. Tad jei labiau linkstate į reklamos, o ne leidybos pusę ir atvirkščiai, neišsigąskite, šios sritys labai organiškai dera kartu“, – sako Adelė Galdikaitė.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos