mini informacijos mokslaiKviečiame teikti straipsnius teminiam žurnalo „Informacijos mokslai“ numeriui „MEDIJŲ AUDITORIJOS SAMPRATOS, KAITA IR ĮTRAUKIMAS“ (2018).

Naujosios medijų turinio kūrimo, sklaidos ir naudojimo priemonės bei būdai akivaizdžiai daro medijų lauką atviresnį skirtingiems agentams, o medijų produkciją įvairesnę ir prieinamesnę vartotojams. Tai keičia šiame lauke funkcionuojančiųjų pozicijas, vaidmenis ir hierarchiją. Šie pokyčiai skatina tyrėjus permąstyti medijų auditorijos sampratą ir funkcijas bei ieškoti naujų kategorijų ir tyrimų metodų, kurie paaiškintų šį įvairialypį ir nuolat kintantį fenomeną.

Būsimojo teminio „Informacijos mokslų“ numerio autoriai kviečiami teikti straipsnius, kuriuose iš įvairių mokslų perspektyvų ir taikant skirtingas mokslines prieigas būtų gilinamasi į:

  • istorinius ir konceptualiuosius / teorinius auditorijų tyrimus;
  • linijinių ir nelinijinių medijų tarpusavio sąveiką įvairiuose socialiniuose ir kultūriniuose kontekstuose;
  • strategijas ir technikas, kurias taiko turinio kūrėjai, siekdami įtraukti auditorijas;
  • medijų aktyvumo fenomeną ir aktyvių piliečių iniciatyvas kuriant ir transliuojant medijų turinį;
  • gerbėjų (fanų) fenomeną ir jo svarbą nacionalinei bei globaliai industrijoms;
  • medijų turinio naudojimo privačioje ir viešojoje aplinkose paradigminius pokyčius; 
  • socialinius ir kultūrinius auditorijų pjūvius bei įvairialypę lyginamąją analizę (amžiaus, lyties, socialinės padėties, šalies ir pan. aspektais).

Straipsnius prašome siųsti numerio sudarytojai doc. dr. Renatai Šukaitytei el. paštu iki 2018 m. rugpjūčio 30 d.

Straipsniai turi būti rengiami vadovaujantis žurnalo „Informacijos mokslai“ rekomendacijomis straipsnių autoriams (http://www.zurnalai.vu.lt/index.php/informacijos-mokslai/information/authors).

 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos