eye-trackingKF mokslininkai, naudodami akių sekimo įrangą, pirmieji Lietuvoje atliko tinklalapių efektyvumo tyrimą.

Tyrimui pasirinkti didžiausių Lietuvos muziejų tinklalapiai: jų patrauklumas vartotojams buvo vertinamas pasitelkus specialią akių sekimo (angl. eye-tracking) įrangą, fiksuojančią žmogaus žvilgsnio koncentraciją į tam tikrus taškus. Kadangi tiriamas asmuo nepatiria jokios įrangos veikimo įtakos, žmogus elgiasi natūraliai ir sąmoningai nekontroliuoja savo veiksmų, todėl gauti rezultatai yra itin tikslūs ir patikimi.

Inovatyvų tyrimą atlikusios KF Medijų tyrimo laboratorijos vedėjo dr. Andriaus Šumino įsitikinimu, šis Lietuvoje kol kas naujas rinkos tyrimo būdas yra maksimaliai patikimas, nes duomenys gaunami ne klausiant vartotojų nuomonės, o analizuojant jų realius veiksmus.

Moksliniam tyrimui vadovavo prof. dr. Pieteris van Menšas, tyrėjų grupę sudarė dr. Andrius Šuminas, dr. Arūnas Gudinavičius ir Justinas Červokas. Tyrimas atliktas vykdant Lietuvos mokslo tarybos finansuotą kultūrinės plėtros projektą „Lietuvos nacionalinių muziejų patrauklumo didinimo ir virtualių prieigų optimizavimo tyrimas“.

Išsamiau apie tyrimo rezultatus – naujienų portale lrytas.lt: http://bit.ly/14yXbNm .

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos