Peter NeijensGruodžio 3 d. 13-15 val. maloniai kviečiame į 217 auditoriją, kurioje vyks prof. dr. Peterio Neijenso (Amsterdamo universitetas, Nyderlandai) paskaita „Kas veikia socialinių medijų pranešimų sklaidą? Didžiųjų duomenų galimybės ir apribojimai“.

Pranešime profesorius aptars du mokslinius tyrimus. Pirmame tyrime pasitelkiant 20000 Tviterio žinučių nagrinėjama, kaip pranešimo savybės (pvz., pranešimo informacija, emocijos) veikia Tviterio žinučių sklaidą. Antroji mokslinė studija, kurioje analizuota 6000 Tviterio žinučių ir 46000 jomis pasidalinę vartotojai, analizuojama, kokie vartotojai gali paskatinti sekėjus dalintis žinutėmis Tviteryje. Tyrime ypatingas demėsys kreipiamas į ryšių kūrėjų (angl. bridge builders), kurie gali susieti dvi menkais tarpusavio ryšiais pasižyminčias grupes, ir nuomonių lyderių (angl. influentials) vaidmenis.

Paskaitoje aptariami tyrimai iliustruoja kaip galima atsirinkti ir analizuoti socialinių medijų duomenis, ypač pranešimų turinį ir tinklų parametrus, ir vertinti jų įtaką socialinių medijų pranešimų vartojimui. Profesorius taip pat aptars socialinių medijų didžiųjų duomenų galimybes ir apribojimus.

Susitikime taip pat kviečiame diskutuoti su profesoriumi plačiau apie komunikacijos mokslų tyrimų tendencijas ir aktualias kryptis.

 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos